

Штучний інтелект здатний давати чуйні поради
Вчені Каліфорнійського університету в Сан-Дієго (США) вивчили можливості використання штучного інтелекту як помічника лікарів для спілкування з пацієнтами. У ході експерименту порівнювалися письмові відповіді лікарів на запити пацієнтів з відповідями, наданими ChatGPT. Оцінюючи пости, експерти не знали, які з них написані лікарями, а які — штучним інтелектом. Аналіз був проведений групою експертів у галузі охорони здоров’я. Насамперед перевірялася якість інформації та емпатія стосовно пацієнтів.
У 79% випадків дослідники воліли відповіді, надані ChatGPT, вважаючи їх якіснішими та чуйними. Наприклад, коли його запитали, чи можна втратити зір після попадання відбілювача в око, ChatGPT відповів: «Мені шкода, що у вас є відбілювач для очей». А потім запропонував чотири додаткові пропозиції пояснення з конкретними інструкціями про те, як очистити очі. Лікар у такій ситуації тільки сказав: «Схоже, все буде добре» і коротко порадив пацієнтові промити око.
— ChatGPT доможе пройти медичне обстеження, але прямо, точно та емпатично відповідати на запитання пацієнтів — це окрема справа, — сказав один з авторів дослідження Дейві Сміт в інтерв’ю журналу JAMA Internal Medicine.