

Стверджують вчені з Бангорського університету у Великій Британії
Коли ми дивимося на новонароджених, що сплять чи плачуть, ми не підозрюємо, що водночас їхній мозок уловлює та аналізує звуки навколо них, що сприяє розвитку мовної функції. Цей процес починається лише за кілька годин після народження, стверджують вчені факультету гуманітарних та поведінкових наук Бангорського університету у Великій Британії.
Фахівці провели дослідження у неонатальному відділенні Першої лікарні Пекінського університету (Китай). Експеримент полягав у відтворенні фіксованої комбінації звуків для дитини. Вчених цікавило, як реагує мозок немовляти, коли він чує одні й самі звуки, відтворювані нормально і зі спини. Для цього використовувався метод інфрачервоної спектроскопії.
Як виявилося, відразу після народження діти не могли відрізнити звуки, які відтворюються нормально та від спини. Ситуація різко змінилася лише за п’ять годин. Оптична візуалізація показала помітне збільшення активності мозку. Зрозуміло, що дитина починає розрізняти звуки, які чує. Ще за дві години вчені змогли чітко помітити, що мозок новонародженого включився у роботу.
— Відмінність у звуках збільшує активність мозку у новонародженого. Це має важливе значення для розвитку когнітивних функцій, — каже співавтор дослідження, професор Гері Оппенгейм, цитує Gazeta.pl
Важливо, що малюк чує у перші хвилини, години та дні після народження, наголошує експерт. І радить більше розмовляти з дитиною після її народження.
Дослідження було опубліковано у журналі Nature Human Behavior («Природа людської поведінки»).
Читайте також: Діти до 3 років можуть бути більш схильні до передачі SARS-CoV-2, ніж підлітки